تحقیق , مقاله , کارآموزی , پروژه , طرح توجیهی

لطفا پیشنهادات و انتقادات خود را از طریق ایمیل handout.blogsky@gmail.com مطرح فرمایید. به سایت handout.zepo.ir هم سربزنید.سایتی کامل در تمام زمینه ها

تحقیق , مقاله , کارآموزی , پروژه , طرح توجیهی

لطفا پیشنهادات و انتقادات خود را از طریق ایمیل handout.blogsky@gmail.com مطرح فرمایید. به سایت handout.zepo.ir هم سربزنید.سایتی کامل در تمام زمینه ها

مقاله رشد اقتصادی و موانع آن

 

توضیحات :

خوش بینی که نسبت به تعهدات دولتها در ایجاد اصلاحات وجود داشته، کمتر شد و اثرات مورد انتظار بررشد اقتصادی به طور کامل مشخص نبود. یک دلیل آن شاید این بود که اصلاحات به اندازه کافی صورت نگرفت و به اندازه کافی، در رابطه با استحکام ساختاری، اصلاحات به طور ثابت و بلند مدت انجام نشد. تحقیقات نشان می دهد که سیاست نیز، نقش تکمیلی در این راستا، بر عهده دارد. رشد اقتصادی نیازمند اینست که یک موفقیت متوسط نیز در بخشهای مختلف سیاسی، وجود داشته باشد، چون عملکرد ضعیف یک بخش می تواند از پیشرفت وسیع حوزه های دیگر، جلوگیری کند.

  ادامه مطلب ...

پروژه حسابداری مسئولیت های اجتماعی (پروژه مالی حسابداری)

توضیحات:

هدف از ارائه این مقاله آشنایی اولیه علاقه مندان حسابداری، با حسابداری اجتماعی است. در این مقاله تعاریف اولیه از حسابداری اجتماعی آورده شده است. سپس به استفاده کنندگان از حسابداری اجتماعی اشاره شده است. در این مقاله همچنین به تاریخچه و بعد از آن به اهداف حسابداری اجتماعی و مزایای آن و سپس به مشکلات پیاده سازی حسابداری و گزارشگری اجتماعی اشاره شده است.

   ادامه مطلب ...

بررسی نگرش معلمان و دانش آموزان به شیوه های ارزشیابی در مدارس راهنمایی

«چکیده»

پژوهش حاضر با هدف بررسی رابطه بین ارزشیابی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان راهنمایی بر روی 64 دانش آموز و 64 معلم انجام گرفته است.

جهت گردآوری داده ها، 2 عدد پرسشنامه شامل سئوالات محقق ساخته، یکی ویژه دانش آموزان با تعداد 10 سئوال و دیگری ویژه معلم با تعداد 20 سئوال تهیه و اجرا شد، که بعد از تجزیه و تحلیل داده ها نتایج حاصل به شرح زیر می باشد:

اکثر دانش آموزان و معلّمان دوست دارند امتحانات به صورت کتبی برگزار شود زیرا این روش اضطراب دانش آموز را کاهش داده و نمره گذاری برای معلم را راحت تر می کند.

آنها معتقدند که ارزشیابی به شیوه ی کیفی و توصیفی بهتر است و برگزاری روش عملی و شفاهی ارزشیابی با مشکلاتی مواجه است. اکثر معلّمان از وضع موجود ارزشیابی راضی هستند که دلایل متفاوتی را برای آن می توان بیان کرد. ارزشیابی به صورت عملی و شفاهی در تشخیص مشکلات یادگیری فراگیران و رفع ابهامات جزئی آنها می تواند بسیار مؤثر باشد.

 

ادامه مطلب ...

P.M(مدیریت پروژه)

توضیحات :

تاریخچه مدیریت پروژه:

دراوایل دهه 50میلادی،شخصی به نام «E.l DuPont de Nemours» باهمکاری نیروی دریایی امریکا یک کارمشترک مدیریت پروژه(باترکیب یک نموداربرنامه ریزی پروژه وجدول زمان بندی رایانه ای) رابه انجام رساندند.این دو کارخودرابا دو پروژه مجزا ودوتیم مستقل ولی باهدف یکسان آغازنمودند.هدف آنها بهینه نمودن برنامه ریزی،زمان بندی وهماهنگی پروژه هابود.هرچندنگرش آنها برپروژه ها شباهتی به یکدیگرنداشت ولی درنهایت به این جمع بندی رسیدندکه بایدنحوه برنامه ریزی وفنون زمان بندی خودرا به نحوی بهینه کنندتاازمنابع نیروی انسانی،مواد وابزارخود بتوانند بهترین استفاده راببرند.

 


 

فهرست :

 فصل اول: 

تاریخچه مدیریت پروژه    

تعاریف مدیریت پروژه     

  • فصل دوم: 

دلایل استفاده ازمدیریت پروژه            

اقدامات مدیریتی                       

وظایف مدیریت پروژه                  

کاربردهای مدیریت پروژه                           

  • فصل سوم: 

فوایدومحدودیتهای پروژه          

  • فصل چهارم: 

فرایندهای پروژه           

گروههای فرایند      

تعامل بین فرایندها      

فرایندهای عمده واصلی          

فرایندهای فرعی وکمکی    

فرایندهای اجرایی          

فرایندهای کنترلی              

فرایندهای اختتامی        

  • فصل پنجم: 

نرم افزار(P3(Primavera Project Planner                            

مدل بلوغ سازمانی مدیریت پروژه(OPM3)                              

شناخت اجزای مدلOPM3                                                 

نتایج وشاخص کلیدی اندازه گیری(KPIS)                                    

دسته بندی – نظراجمالی                                                        

دسته بندی PPP                                                               

دسته بندی SMCI                                                               

گامهایOPM3  بطور خلاصه                                             

ورود به روندبهبود                  

خلاصه ونتیجه گیری               

  • فصل ششم: 

فرایند برنامه ریزی محدوده پروژه وورودیهای آن             

ورودیهای برنامه ریزی محدوده                                  

ابزارهاوتکنیکهای فرایند آغاز                    

خروجیهای فرایندآغاز                             

مدیریت محدوده پروژه

ابزارها وتکنیکهاوخروجیهای فرایندکنترل کلی تغییرات

....

فرمت فایل : ورد

تعداد صفحات : 58

لینک دانلود1

لینک دانلود2

لینک دانلود3

سیستم مدیریت بهنگام

توضیحات

JITیک فلسفه مدیریت ژاپنی است که ازاوایل دهه 1970دربسیاری از موسسات تولیدی ژاپن مورد استفاده قرارگرفت. این فلسفه اولین بار توسط «تائیچی اونو» درشرکت تویوتا به عنوان ابزاری برای برآورده ساختن خواسته مشتری باحداقل تاخیرمعرفی وبه کارگرفته شد. به همین دلیل تائیچی اونواغلب پدرنظام بهنگام نامیده می شود.کارخانجات تویوتا اولین محلی بودندکه نظام بهنگام درآن مطرح گردید. این نظام دربحران نفتی سال1973 مورد حمایت وسیعی قرار گرفت وپس ازآن توسط بسیاری سازمانهای دیگر انتخاب گردید.

JITدرآغازبه عنوان روشی برای کاهش سطوح موجودی انبارهای ژاپنی مطرح بود.امروزه JITبه یک فلسفه مدیریتی شامل مجموعه ای ازعلوم ودراختیارگرفتن یک سری جامع ازاصول وتکنیکهای تولید گسترش یافته است. تولید بهنگام درصورتیکه به شکل مناسب دریک سازمان به کارگرفته شود ظرفیت تقویت مزیت رقابتی سازمان رادربازار به شکل اساسی باکاهش اتلافها وبهبودکیفیت محصول وبهره وری تولید دارا خواهدبود.

  ادامه مطلب ...